torsdag 1 september 2011

Presentation av Play

Äntligen skall vår minsting får presentera sig // Tazzie

Play var namnet :D
Men som med de andra kissarna har jag också ett söndagsnamn, CH S*Junglespots Play & Win.
Jag är en ocicat, en chokladfärgad sådan. Med svarta prickar, off course ;)
CH står så klart för champion (samma titel som Baylis), den titeln blev jag ägare till den 12/8-2011.

Jag har också haft lyckan att bli mamma. Det blev jag den 15/2. 2 pojkar & 5 flickor födde jag. Egentligen fick jag en pojke till men tyvärr somnade han in efter 1 dygn :( .
Nu har mina barn flyttat ut i stora vida världen, nåja. En har flyttat till Schweiz, en skall ha flyttat till Australien (man jag är inte säker). Resten bor i Sverige. 2 av mina ungar bor i Trelleborg (hos min uppfödare). Sonen syns på bild från utställningen i Trelleborg.

Bilder på mig får ni vänta på.
Matte har visst lyckats slarva bort den pinnen som innehåller bilder.
Klant.

Nåväl.
Klicka på mitt namn så kommer Ni till min uppfödares hemsida /// Play

2 kommentarer:

  1. Hej.Så kul med nya vänner! Och vilken fin blogg ni har! Tänk så annorlunda ni måste ha det hemma hos er, ni som är fem katter som tassar runt i samma hem! Själv lever jag som singelkatt men jag har ju matte, hon är rätt lik en katt faktiskt, särskilt när det gäller att slappa och mysa :-)
    Vi hörs snart igen!
    Kramar och tassklappar från matte och mig

    SvaraRadera
  2. Ligan meddelar att deras Mattes förnamn är samma som er. hehe

    SvaraRadera