torsdag 30 juni 2011

Presentation av Dimma

Ursäkta att inlägget om Dimma dröjde. Matte hade inte tid att skriva påstod hon // Tazzie

Dimma var namnet eller som jag heter på söndagarna (stamtavlan ni vet), S*SirMaxwells Dimma.
Jag är en stor & ståtlig Norsk Skogkatt född 2005, är alltså 6 år i år. Jag fyller år i maj närmare bestämt den 12/5.
Min färg kallas blåsköldpaddsspotted. Mao pälsen ser stålgrå ut med lite mörkare fläckar (spottar) och så har jag några cremefärgade fläckar i pälsen.
Jag är sådär lite lagom pratig, mest när jag vill nåt. Favoritställningen är på rygg :)

Så här ser jag ut

Det här är en typisk favoritställning













Det här är jag











Imorgon presenteras Baylis (om inte matte glömmer det)
xoxo Dimma
ps klicka på min ras som kommer ni till en sida om skogisar

1 kommentar:

  1. Skogis gillar vi ju lite extra i Ligan.
    Speciellt om dom kommer från Sir Maxwell.
    *ler*

    SvaraRadera